کد 106

پروژه سرمایه گذاری کد 106 به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی در منطقه لانگ بیچ می باشد که برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت قبرس شمالی بسیار مناسب می باشد ، این پروژه از 21 بلوک تشکیل شده است که هر کدام دارای چشم انداز و روحی منحصر به فرد هستند.

در طراحی این پروژه از کشتی تایتانیک  و اقیانوس و آب های نیلگونش الهام گرفته شده لست   ، ظرافت و راحتی در کنار هم قرار میگیرند ، پروژه اوشن لایف شامل واحدهای سوئیت (استدیو) واحدهای 1خواب و 2 خواب و همچنین پنت هاوس می باشد و نوید یک زندگی عالی را می دهد ، با بالکن های باز و چشم انداز دریا و دشت که نوید بخش یک زندگی لوکس می باشد ، ضمنا پارکینگ سرپوشیده برای تمامی پروژه در نظر گرفته شده است.

هر بلوک اقامتی  با پنت هاوس های فوق العاده شیک با روشنایی و مناطق نشیمن بزرگ و تراس هایی که به مناظر چشمگیر باز می شوند. هر یک از ساختمان های اقامتی اوشن لایف دارای فضاهای نشیمن روشن و جادار است که چشمگیر است.

امکانات پروژه‌

این پروژه محوطه سازی خاص و منحصر به فردی دارد که برای تمامی سلیقه ها بهترین فضا برای زندگی و سرمایه گذاری میباشد .

امکانات پروژه : پارک آبی، زمین بسکتبال و مینی گلف، تنیس زمین ها، مسیرهای پیاده روی، باندهای طراحی شده برای پهپادهای حامل انسان و پارکینگ سرپوشیده فضاهایی برای گذراندن اوقات فراغت کودکان طراحی شده است داشتن سرگرمی و یادگیری با بسیاری از لذت بخش فعالیت ها، یک خیابان خرید با 30 مغازه مختلف واقع در پروژه؛ همچنین اغذیه فروشی ها، کافه ها، و رستوران هایی با فضاهای داخلی و خارجی.

شرایط پرداخت

35% پیش پرداخت

 اقساط 35% 36 ماهه بدون بهره تا تحویل کلید

  30% پس از تحویل کلید 24 ماهه بدون بهره و گزینه بهره در صورت درخواست

(پیشنهاد زمان محدود برای راه اندازی جدید)

زمان تحویل پروژه

فاز اول شامل 7 بلوک می باشد که در june سال 2026 آماده تحویل می باشد.

برای مشاوره رایگان با متخصصان رویال هومز با ما در ارتباط باشید ، رویال هومز در تمامی مراحل همراه شماست . 

رویال هومز تجربه یک انتخاب رویایی